Pikošky

Disneyland v Číne má novú atrakciu! Všetci si zamilovali netradičnú ružovú líšku LinaBell

O popularite zábavných parkov Disneyland v Ázii už sme písali aj v minulosti. Tentokrát však obleteli svet správy o úplne novej Disney postavičke LinaBell, ktorá bola stvorená priamo v Shanghai Disney Resort. Zabudnite na Macka Pú, či legendárnu dvojicu Mickey a Minnie, pretože Čína má nový hit!

Ako sa stala LinaBell populárnou? 

LinaBell je prvou Disney postavou, ktorá sa teší obrovskej popularite aj napriek tomu, že sa neobjavila v žiadnom filme, seriály, či rozprávke. Za svoju obľúbenosť vďačí najmä sociálnym sieťam, kde sa stala hitom najmä kvôli svojej roztomilosti. 

Prvýkrát si začali ružovú líšku v kreslenej podobe medzi sebou posielať ľudia formou virtuálnych nálepiek cez aplikáciu WeChat. Postupne boli roztomilé nálepky s LinaBell dostupné aj v ďalších sociálnych médiách, ako Weibo a Xiaohongshu, či platformách pre streamovanie videí. Tam sa objavili najmä videá od ľudí priamo z čínskeho Disneylandu, ktoré si okamžite získali svojich fanúšikov a tisíce zdieľaní. 

Veľmi populárnym sa stalo napríklad video na ktorom postava LinaBell utešuje ženu. Tá od radosti plakala zo stretnutia s ňou. Prejavením ľudskosti, pochopenia a empatie sa LinaBell stáva mimoriadne obľúbenou a viacerí ju začínajú označovať ako “dcéru”. 

Mnohí fanúšikovia sa vyjadrujú, že si ich LinaBell získala svojim priateľským správaním, ochotou a šťastím, ktoré okolo seba rozdáva. Návštevník Disneylandu pán Peng sa vyjadril, že je LinaBell postava zo sveta fantázie, ktorá vám nikdy neublíži. Aj napriek tomu, že ľudia vedia, že nejde o skutočnú osobu, herci hrajúci túto postavu sa zo všetkých síl snažia byť láskaví, čím povzbudzujú všetkých ostatných. 

Šialenstvo okolo predaja bábik LinaBell

Obrovský záujem o LinaBell vyvoval aj obraty v predaji reklamných predmetov s touto tématikou. Po vypuknutí prvého šialenstva sa okrem originálnych kúskov začali predávať aj jej falošné kópie. Na internete už sa začali množiť sťažnosti na podnikavých obchodníkov, ktorých “originály” bábik vôbec nezodpovedajú reálnej predstave a najmä kvalite. 

Nedostatočný počet kusov bábik najmä v niektorých špeciálnych edíciách spôsobil, že svoje bábiky predávajú majitelia na internete aj za 10-násobné ceny. Cena bábiky pritom v oficiálnom obchode, či na internete začína už od 60€. 

Zatiaľ úplne najväčšie šialenstvo o tieto bábiky rozpútala úplne nová vianočná edícia LinaBell, ktorá sa dala kúpiť len v jednom predajnom mieste. Celú situáciu zachytáva aj video, ktoré sa objavilo na internete a ukazuje nedočkavých návštevníkov Disneylandu ako po prechode cez turniket utekajú k obchodu so suvenírmi.

Bohužiaľ, bábik bolo v obchode nedostatok, čo vyvolalo vlnu nevôle a sklamania. Shanghai Disney Resort sa preto v oficiálnom liste na platforme Weibo vyjadril, že sa ospravedlňuje, že nebolo možné splniť všetky požiadavky zákazníkov. 

Je len otázkou času dokedy bude extrémny záujem o LinaBell pokračovať. Veľký vplyv na jej popularitu bude mať určite aj dodatočné vytvorenie filmu, či iné spracovanie, v ktorom by mohla byť prvýkrát oficiálne predstavená svetu.

Daša Uherková

Študovala som management a marketing na UTB v Zlíne. Rada cestujem a spoznávam nové krajiny. Vďaka tomu viem nájsť správne slová a priblížiť tak zaujímavé témy čitateľom.

Related Articles

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Back to top button